Gefilmd business interview

Home >> Gefilmd business interview

Een gefilmd business interview is een bijzondere dienst van ElevatorPitchOnline. In een studiosetting wordt u uitgenodigd voor een dynamisch interview. Zowel u als aanbieder, als uw product of dienst komen aan de orde.

Een gefilmd business interview levert een film en/of podcast op die u kunt inzetten in uw online marketing. U heft hiermee een tool in handen waarmee u persoonlijk uitleg geeft over uw product en dienst. U kunt vooraf zelf aangeven wat u graag wilt bespreken, zoals: de productvoordelen, de service, het gebruiksgemak, rendement, de extra’s en alles wat interview-waardig is.

De interviewer ziet er op toe dat precies de juiste punten belicht worden. Zowel het hoofd als het hart komen aan bod. Uiteraard worden in de montage alleen de beste stukken geselecteerd.

Voor wie?

Dit product is uitermate geschikt voor zelfstandig werkend professionals die een praktijk hebben als kenniswerker, kunstenaar of designer, of ondernemer met een kleinschalig bedrijf. Complexe of abstracte onderwerpen worden door de ondernemer of bestuurder persoonlijk toegelicht. De voordelen of onderscheidende waarden die ze bieden, laten we er goed uitspringen.

Procesbeschrijving

  1. Briefing: opdrachtgever geeft zijn wensen plus bijzonderheden mbv checklist
  2. Opdrachtbeschrijving en bevestiging
  3. Draaiboek wordt door ElevatorPitchOnline als concept opgesteld.
  4. Goedkeuring draaiboek door opdrachtgever
  5. Inplannen video opname, datum, tijd en locatie.
  6. Uitvoering Videoshoot
  7. Montage: het beeldmateriaal wordt in de montagekamer verwerkt tot een preview.
  8. Goedkeuring preview: de preview wordt ter goedkeuring voorgelegd. De opdrachtgever geeft wensen tot wijziging
  9. Eventuele aanpassingen worden verwerkt
  10. Oplevering

Voordelen:

  • Scripting vooraf biedt zekerheid voor mooie verhaallijn
  • Potentiele klanten maken op deze manier kennis met de aanbieder. Dat is persoonlijker dan tekst.
  • Compacte manier van informatieverstrekking
  • De boodschap is scherp neergezet en goed onderbouwd
  • Appel op beleving (affectief)
  • De hoofdpersoon wordt gestimuleerd om scherp te formuleren
  • Door de vraagstelling laat de geïnterviewde zich leiden en hoeft niets vooraf uit het hoofd te leren
  • De film kan worden omgezet in een podcast.
  • Film is een instrument dat zich gemakkelijk laat distribueren in vele kanalen
  • De film draagt bij aan merkidentiteit, conversie en klantbinding
  • Een prachtige manier van personal branding