Bel voor meer informatie: 0622 994 804 info@elevatorpitchonline.nl

Veel ondernemers hebben genoeg in huis. Aan hun waarde mankeert het niet. Althans daar gaan ze van uit. Het knagende gevoel is echter dat hun marktaandeel onder druk staat. De omzet neemt af, de kassa rinkelt niet meer zo veel, er komt simpelweg niet genoeg geld in het laatje. Het lijkt er steeds meer op dat klanten je ontglippen en bij de concurrent belanden. En dat terwijl jij een klinkend en niet te weerstaan aanbod hebt. Dat dacht je tenminste. Herkenbaar?

Val ik nog genoeg op?

Om de een of andere reden lijkt het wel of je niet genoeg opvalt. Het lijkt wel of mensen je niet meer zien staan. Ze zien je niet en ze horen je dus ook niet. Misschien kunnen ze je niet vinden. Terwijl je eigenlijk heel druk bent. Tja druk, maar met wat? De manier waarop het nu gaat leidt niet tot hele positieve verwachtingen. De facturabele uren gaan stroomafwaarts. Je voelt dat de bodem van je saldo aardig dichtbij komt. Maar Je lasten gaan gewoon door. En je hobbies, waar je zo aan gehecht bent ….kun je die wel blijven blijven doen. Die kosten wel geld. Dat geld moet er wel zijn. Aan alles in je lijf voel je ongemak, zorgelijkheid. En met dit alles voel je je zelfvertrouwen in je schoenen wegzinken.

Effectief zichtbaar worden is mogelijk

Er is een oplossing. Als je niet hoeft te twijfelen aan de toegevoegde waarde van je propositie dan heeft het zonder twijfel met je zichtbaarheid te maken. Je valt niet genoeg op, je wordt niet gevonden of jouw markt heeft het verkeerde beeld van je waardoor je relevantie mist. Daar is gelukkig veel aan te doen.  Maar dat begint met de beslissing om meer werk te maken van je zichtbaarheid? Als je dat wilt betekent dit dus dat je actie gaat nemen om je gebrek aan effectieve zichtbaarheid te vergroten.

Een pitchfilm maken is een goede manier om te starten

Gelukkig is er op dit punt hulp beschikbaar. Professionele en deskundige hulp. Wat wij zelf doen is mensen opnieuw laten kijken naar hun identiteit, merk en missie. Om vervolgens de vraag te stellen: bieden jouw huidige commerciële uitingen genoeg duidelijkheid op dit punt. De vraag stellen is sneller dan deze beantwoorden. Wat wij ondermeer doen is congruentie meten aan de hand van een checklist. Daarna helpen we je om de hiaten tussen uitkomst en norm punten op die checklist om te buigen. Voor jet het weet heb je dan een bruikbaar script en kun je al een nieuwe pitch afgeven. Wat we daarmee doen is die pitch vastleggen op film. En jou laten kijken naar die film. Niet even gemakkelijk voor iedereen, maar wel heel verhelderend.

Dit proces herhalen we in stappen, net zo lang tot er een filmpje komt waarbij niet alleen jij maar ook jouw stakeholders hun vingers bij aflikken.

Een film maken waardoor je on line een geldmachine creëert

Het maken van een film die massaal nieuwe klanten oplevert, dat vraagt de nodige expertise. Dat is waar wij onze professie van gemaakt hebben. We stellen de juiste vragen, we zijn kritisch en willen een klant echt doorgronden omdat we hun identiteit en merk willen invoelen. Alleen dan kunnen we een vertaling maken naar videocontent die als een magneet gaat werken in je markt. Videocontent levert beeldvorming op en dat is wat je als zzp’er of organisatie wilt uitstralen. Behalve het ontwerp, het script en het maken van de film komt er vervolgens een stukje techniek om de hoe kijken. Uiteindelijk moeten je kijkers gemakkelijk bij jouw landingspagina uitkomen en drempelloos een contact met je aangaan. Jouw big fat claim moet meteen te zien zijn op een button waaraan ze niet voorbij kunnen gaan.  Zo kom jij  weer  in gesprek met je markt. En je facturabele uren gaan weer stroomopwaarts.  Wil je meer weten hoe wij dat doen?  Check dan even  hier en vind uit hoe dit voor jou kan werken.